Címlap

Bejelentkezés


Nem értik az élelmiszercímkéket a fogyasztók, de bíznak bennük

Rovat(ok):

Bíznak a magyar fogyasztók az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék információiban, de többségük csak részben érti a leírtakat – közölte a Nielsen piackutató cég. Az 55 országban az élelmiszerek csomagolásán lévő információkról végzett kutatás szerint a magyar fogyasztók nagyobb része tartja pontosnak és hitelesnek a címkéken lévő tájékoztatót, mint 28 európai ország átlaga.

Magyarországon legtöbben a kalória-, zsír- és vitamintartalomra vonatkozó adatokban bíznak. A felmérés szerint a magyar fogyasztók 34 százaléka mindig bízik a frissességre vonatkozó információban, 28 százaléka pedig mindig hitelesnek tartja a tájékoztatást az adott élelmiszer természetes voltáról. A Nielsen MTI-nek megküldött tájékoztatása szerint a magyar fogyasztók 31 százaléka csak többnyire, míg 61 százaléka csak részben érti meg a csomagoláson lévő információt.



AGROMONITOR